Розділ ІІ. Різноманітність тварин: Безхребетні.
Тема №1. Класифікація тварин.
Аристотель → описав ≈ 500 видів тварин
XVIII ст. - Карл Ліней (швед.) - систематика організмів
|
|
Аристотель |
Карл Ліней |
основна одиниця:
Вид - група подібних за будовою організмів, які займають певну територію.
подвійна назва→ собака домашній
Вид → рід → родина → ряд → клас → тип → царство
Царство Тварини
Безхребетні |
Хребетні |
типи: |
тип: |
1.Кишковопорожнинні |
1. Хордові |
2. Плоскі черви |
класи: |
3. Круглі черви |
1. Безчерепні |
4. Кільчаті черви |
2. Кісткові риби |
5. Молюски |
3. Хрящові риби |
6. Членистоногі |
4. Земноводні (амфібії) |
класи: |
5. Плазуни (рептилії) |
1. Ракоподібні |
6.Птахи |
2. Павукоподібні |
7. Ссавці (звірі) |
3. Комахи |
|
Міні-проект "Значення тварин" (на русском языке)
Мета. Виявити яке значення мають тварини в природі та для життя людини
Матеріал портібно оформити у вигляді презентації Microsoft PowerPoint або в форматі книжечки (А5)
В проекті вказати не менше 4 значень тварин в природі та 6 значень тварин для людини (с прикладами видів тварин)
Вимоги до проекту:
1. Мінімум тексту при максимумі інформації (короткий виклад матеріалу)
2. На 1 сторінці (слайді) → 1 значення (не більше 2 речень)
Використання опорних конспектів, схем, таблиць вітається.
3. Обов'язкова умова ⇒ малюнки, фото !!!
4. На початку роботи обов'язковий титульний лист з зазначенням теми, мети проекту та автора роботи:
- Роботу виконав:
- учень 7-А класу
- Прізвище, Ім'я.
5. У кінці роботи обов'язковий список джерел інформації (книги, журнали, посилання на сайти)
Успіхів вам!!!
Д/З: опрацювати §4 (Остапченко), т/з № 1 (І розділ); виконати проект
|